| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2006 年 5 月 9 日 星期二 |
 |
 |
|
[[`燦爛de陽光oo|/
 |
|
好熱好熱ar..CE最怕熱la><"討厭
同川川SAND左兩堂信息..繫甘講..hehe..
跟住佢就訓覺覺豬囖..我呢電話就無電..衰><
上堂我又訓ING..卡卡..SIR無閙哦..不過我真de好眼訓ar..
SORRY...我5想訓..但控製5到..555
好開心哦...陳SIR我繫度同佢講笑..話我無訂飯..餓餓啊..
佢比左佢盒飯比我哦..感動ar...T3T
今日有週會哦..好悶ing..死啦..
我又眼訓..訓Zzz..比MISS見到..死啦.今日第N次la..
當我望隔離..文文訓得中happy過我..MISS為何無反應架><
好5公平啊..賜佢賜到齣曬麵...
放學..同honey=kiki..May佢地一起...又逃走..5想去打鼓...
去華橃..跟住褒左陣..又去城堡繼續..
玩左陣..5點幾番屋K...><
恩恩..心情OK..OK...
la la la la...
繫啦..今日C c佢地拖我去見條仔哦..話佢like我..
見左又點..問我點..
其實我真繫5G點答..因為我真繫5G點..
我對愛情呢D野都無FEEL...><
唉.............
 |
|
2006-05-09 06:41 PM
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 |


|
|
嚇...連我都破埋出來...唉...算啦...沒所謂菈...
你都幾好者..有阿SIR鍚鍚....都幾倖福者...又話有事
唔去打鼓...我地以為你真繫有事..狂繫到同阿SIR解釋...
唉....真繫訝...點知去煲也...激死我菈/0\
|
網主回覆
SOR SOR啊...我5想呃妳架..
但..其實..算啦...>< Posted at 2006-05-09 07:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|