| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2006 年 5 月 11 日 星期四 |
 |
 |
|
[`哇卡卡|/*
 |
|
恩恩..今日正繫上左三堂課..幾正啊…><
仲有一堂課繫玩遊戲添..開心哦…
點解!?
因為我要去伊麗莎白體育館綵排..
雖然被逼去步操管樂..但都OK好玩今日
系車度繫甘同陳SIR頃解..講左好多野..
綵排..就5講啦..都5識..搞到亂78糟..
比麵陳SIR先去炸..理得甘多..
就甘過左N個鍾..番來的車上..就同文文訓覺豬Zz….
跟住番到學校同KIKI頃仲陣解..
番屋K囖….><繫啦..比左封白癡信比16樓..5G佢T左會有咩反應呢..卡卡
呢兩晚都繫甘同媽媽頃解..OK啦
我淋媽媽如果日日繫屋K..我同佢一定會成日閙交..
但E+番工..少見..就..卡卡..OK啦..
繫啦..聽晚爹的番哦..我的末日又來啦…
唉……………………….
成個星期無見川川啦..正繫日日sand SMS..掛住哦..
好啦..5寫啦..
同ALEX玩MSN..88>33<
 |
|
2006-05-11 07:09 PM
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 |


|