|
今早打比川川起身啊...
跟住就同佢講電話...後來就齣門口..
順便同佢一邊sand信息..一邊番學..
唉...最終都繫遲到..又比葉sir閙...><
上普通話堂T戲哦...就打比軒同佢講電話..
呵呵佢剛剛醒...好睬5繫我吵醒佢..5然佢閙死我..怕怕..
不過講左陣..轉課室...SO..bye bye先...
後來食lunch打比佢..衰仔淋住齣街..繫度發姣..(佢T5到..希望)
LUNCH放左..就去圖書管拷筆試..
頂..文文佢地去..又5叫埋我..搞到我週圍問人佢地去左邊..
小息又繫..走又5講聲..激到我爆...
放學去圖書管做埋實習同口試..我就走啦...5等D人..自己行..
齣門口就打比軒...同佢頃左陣..佢坐甘車齣MK...我又想齣啊...
後來同川川sand信息...後來就同川川.肥強繫城堡頃解..
玩左陣番屋K...悶..玩電腦...><
過左陣...軒打比我...好野有人打比我講電話...
繫甘繫度同佢頃..哈哈..激死我啦...成日激我..不過算我好好人..讓佢..
卡卡卡卡...(希望佢今日無T我日記..驚佢打我)
繫哦..聽日爹的要番來..SO..聽日會講5到甘多電話..
5555好慘..各位為我默哀3分鍾...CE又要失自由啦..
OK啦...5寫住啦..個位嘴嘴>3<
繼續講電話....將電話事業進行到底..yes..卡卡..好kai
繫啦..希望軒無再甘激氣啦...無為D甘架人惱...
我啊...E+好驚啊...T本港啊..怕怕啊..
死又無人陪我講電話..軒就去左踢波...無人打..好驚..
好啦..5寫真de5寫...洗白白..><
 |