您已經停留了

                    

                                                         
                                                  

 

CEooo
暱稱: [`Ce★Crown﹏*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
unhappy...><"...
畢業禮><
..:嗯嗯...><
..悶..><
"開心哦..><
文章分類
全部 (104)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 122
今日人氣: 5
累積人氣: 3767
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 5 月 20 日  星期六   晴天

   

`"累累ooo><

恩恩..早早起身..换衫..整下D野...

出街咯..去食早餐..with文文..

.軒眼訓..剛剛番..又5舒服..SO無來..

哼..呃我...衰人來架..卡卡..講笑炸..

後來就番學校..等MISS過海洋公園..開心哦

但就落車髮生D unhappy架野..

買阿BEN囖..繫甘整我face..好似麵包個揉...

我塊面一嚮都有過敏架啦..仲繫甘整..算忍...

落車架時候..整到我隻眼哦..繫甘整我面用眼..

哇..激到我..埋一句粗口兜埋去囖...

死..比miss聽到哦..><閙到我...黑仔...

後來都無惱BEN啦..我好快無事炸..

點知佢又來整我哦..我頂...激到我火都來埋啊..

仲閙佢..佢繫度同妳笑卡卡甘哦..真繫..無奈=="

不過..比miss見佢又整我..佢比人閙..卡卡...

後來..淋住去T水母..點知..條龍好長..算..5去..下次先啦..><

埋去買野食囖..點知無咩胃口..食小小5想食..繫度狂飲沙冰..

跟住就玩啦..卡卡..有兩隻多啦A夢...開心哦..BEN哥哥比架..

MISS話自由活動...就即刻去跳樓機..BEN and娟..琛就比我叫去玩咯..

哈哈..小人哦..好正啊..最愛玩呢D..一路昇上去..D無敵大海景超正啊...><

哇...落去囖...D風吹埋來..好舒服...想穩多次..但..無人同我顛...

埋去玩過山車囖..111又話好恐怖..呃我...我正知..繫度撞到我隻耳好痛..

仲正撞我耳骨哦..痛啊...><驚就5繫好覺..

後來就去玩...礦咩飛車..哇..多人到...排左正..娟話驚5肯玩..

就同佢去左玩飛船..哇..我坐第一..搞到我成身+頭都繫水..好似衝涼啊..

玩完..卡卡..BEN and ANDY佢地玩完飛車..繫飛船排隊..卡卡..

我地又玩多次..好野..happy哦..May又行來同我地玩哦..插隊..衰女哦..^^

玩完..差5多夠鍾哦..死啦..我想去玩飛車哦..BEN佢地話到好刺激..

5製..但娟又5去..5怕..有may may去..叫買BEN and ANDY就過去囖..

要排隊==5得都繫玩...車...呃我..邊有佢地話到甘誇..繫度狂笑..

玩架時候..繫度唱歌哦..笑到我..

玩完..死..遲曬大到..比miss閙死..電話N個無聽..狂吹我地番去..

唉..我地由呢邊跑到果邊..又打來佢地繫果邊..

p佢個K啊..又要跑番頭先度..兜左幾大個圈啊..

跑到我就死甘個樣..後來..比miss閙哦..

may就一早認錯無事..哇.....

我就講5齣口啦...但繫度薑左大半個鍾...

有人認錯哦..卡卡..5繫我認死狗先..埋順個勢順住講埋囖..

D MISS好好話炸..我把口好快就解釋好成件事..比我行囖..

但ANDY好仔來啊嘛..點識啊..繫度狂教佢..

點知MISS叫我行遠D...幫5到佢..幫妳祈禱啦..

不過..5G佢地講左D咩..上車..終于走得..

上車..唉..said SORRY哦..無所謂啦..

當講笑甘講完...訓教...個博頭舒服...

番到來..軒打比我..起身囖佢...陪佢頃左陣..

爹的到..同佢食晚餐..就收左綫啦..

番來..扮下野..溫功課...卡卡..

打比軒頃左陣..有野做..88住...

就寫日記啦..

繫甘多...完啦...晚安..嘴嘴>3<

                                        

2006-05-20 11:20 PM   [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                       

  

                               




訪客留言 (返回 CEooo 的日誌)


kwunpan 於 2006-05-21 09:08 PM 發表:
海洋公園好玩 ma?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

OK啦..不過小野玩得製
 
Posted at 2006-05-21 09:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chuchu 於 2006-05-21 11:18 AM 發表:
海洋公園啊,下次妳要陪我去咖
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好啊..無問題.,,><卡卡
Posted at 2006-05-21 12:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nikirainie 於 2006-05-21 12:20 AM 發表:
呵呵...開心就好啦..呢幾日都沒來踩你既場..
依家來啦...唉```
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

知就好啦...哼哼...><
Posted at 2006-05-21 10:46 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]