[`無奈_|/
嗯嗯..大一歲囖...無咩架...><
昨晚繫就成晚無點訓...講電話講到點幾..又繼續頃解...頃到3點幾..
好眼訓啊....><
不過今日都OK啦...幾好....
5知寫咩好...我寫甘劇本...卡卡...
..................................................................5知HIN做咩..超無奈><
2006-05-24 09:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]