呀~今日右遲到la
但係我冇去留堂喎~
我識中文多個I.S
唉都唔知點.....
希望可以考高分DLA
聽日中死考英文
我最唔OK個科
我都唔知今次可以
靠咩羅分一口一!!!
今日我放學去左網吧
打左一陣我家姐打比我
要我番家我開頭都味知咩是
中有一個幾鍾都要番家
我家姐同我講我公公
入左醫院唉~~~~~~~
我地都知公公佢都差唔多
等等賢哥仔佢打黎叫我出去
我同佢講我公公入左醫院
佢個正仆街同我講話....
你呀公死左佢LA佢幾PK
呀而家你中哂LA你開心嗎
我公公而過身了我有小個
親人LA
--------------------------------------------------------------------------------------
其實愛情是否咁中要??
你們想冇左,友情,愛情
定親情呢,其實人真係..
擁有時不真惜但冇左
既時候先黎後灰- -
三樣只能要一樣你會
要邊樣呢????????
|