| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 17 日 星期四  |
2008-04-17  |
分類: 未分類 |
今日真係好好玩呀,哈哈
我同我個妹,佳,賢一起
在頌富行,行下行下我個妹
同我地講有呀sir and miss
我地驚到走都走唔設- -
好多呀sir係到,我地諗住
佢地走哂家la點知我同我個
妹行下行下李映連個pk
係我間黎,中問我做咩- -
我超驚直走..................
等等右以為冇是點知一落電梯
見到螺sir 睇住我地
我地係咁走,比d呀sir吹賬
好在我個妹叻女一睇就見到佢
地,米捉左我地都有排屎- -
聽日都唔知會唔會比d呀sir
捉,等等上左喳兜仔家睇佢隻
dog,上到去勁無聊都唔知做咩好.
佢中話佢隻dog7千幾我真係比佢吹賬
,7千幾一定冇可能佢家姐做咩家
7千幾都買勁野- -中有呀今日我個妹
淨到唔知點解佢淨到我中緊張個佢
自己- -有可能我得佢一個妹特別
石佢掛^^中之就希望佢快d好番la
--------------------------------------------------------------------------------------
其實點解男女之間要互相
令大家痛苦呢??咩日節唔可以
開開心心咁個既咩這樣好好玩咩
我都唔明白,個男仔只係鍾意你姐
唔洗做到咁呀,開心右一日,唔開心右一日
,點解唔可以開心咁個係要令個男仔
唔開心既唉~~~~~~~~~~~
|
|
|
哈佬 ~ 又cm 喇 !
金次真係唔識 , 答你問的問題牙 !
好難諗 ...
|
|
|
妹~傻蚊 於 2008-04-17 11:06 PM 發表:
我都知我叻女架la {自戀中xdd
原來你都知我正親個陣 你仲緊張過我 唉,,, 隻腳好痛 聽日都唔知點見人=3=
你ge問題``` 好難答到你xpp~
|
網主回覆
右我GE問題
都話唔係我羅
聰明女......
下次小心
叫我等埋你呀嗎..
我可以接住你呀媽
- -傻妹
係睇我幾石你  Posted at 2008-04-17 11:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|