CHENg I"] ♥`喜愛你們的Cm!* Cm cM!×′

×.`-cHεNG I"の bL0G′!★」
《!__*wεLc0mε t0 My b0LG!◆*』
CHENGI_LA
暱稱: 《`cHεNg i×”】
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-09-29
2008-07-11
2008-06-20
2008-05-28
2008-05-12
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 159
今日人氣: 0
累積人氣: 1243
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 5 日  星期六   晴天


2008-04-05 分類: 未分類

今日同左AoMei,AoMei Ge 堂姐,WinG,Rose,AngeL去噴M溫習,,原先去水M架,,不過太多人喇,,所以我地轉移陣地,,去左噴M...

唉...又EXaM喇,, 超級唔想lo,,辛苦到乜咁,,希望主可以保祐我順利過關la!!^.^

我地溫到6:30左右,,因為AoMei仲要同其他人溫習,,Rose又跟AoMei,,So我同WinG&AngeL一齊去信達行左一陣,,

我&WinG同AngeL  SAy左BYE BYE之後就去左新馬路By 2號Bk hM!!{由於溫習ge關係,,我長話短說!"|-V-}

                                      

 

                                   {"__Cm cM pLz!!|*



2008 年 3 月 29 日  星期六   晴天


2008-03-29 分類: 未分類

今日放左學番屋K之後,,食食下飯CHENG無LaLa打電話黎問我陪唔陪佢買錶,,跟住我應承佢之後就約2:30係我屋企樓下等,,

BUT永遠都係我最早到,,跟住WING又黎到,,CHENG永遠都係例牌遲半粒鐘,,約左佢2:30就永遠3:00先黎,,

搞到ANGEL一個人係水m等我地,,我地買完錶之後已經成4:00,,BUT我同CHENG約左SUKI佢地4:15,,我同CHENG當然拿拿臨飛奔去車站La,,點知D仆街大陸哩阻Q住晒,,明明有架33號超空,,都係因為D仆街大陸哩唔讓比我同CHENG行,,跟住又有一架3號黎左,,D仆街大陸哩又唔係上wo,,但偏偏又要塞住,,搞到D人上唔到,,後尾後面又有架3號先上到,,我同CHENG上車咁耐,,就爆粗鬧足D仆街大陸哩耐,,HAHA!!好似有D誇張,,不過佢地真係好乞人僧呀!!戈陣時真係惱到想打人!!!

跟住我同CHENG一落車即刻狂奔去永樂,,去到見到SUKI同ar橙已經要入場,,跟住SUKI一見到我地就話快D買飛,,買完飛就即刻入場,,不過好彩入到去戈時都仲未開始,,我地睇"我的最愛",,都幾好睇,,不過個ending有D唔好,,睇完之後就同CHENG,SUKI,ar橙去高m食野,,食完野就陪ar橙等車,,THEN我地就各自番屋k!!

 

 

 

 

                                   睇完留cM呀!!

                                            Cm  pLz!!



2008 年 3 月 28 日  星期五   雨天


2008-03-28 分類: 未分類

今日真係不平靜GE 1日,,

唉,,SUKI唔好傷心喇,,D仆街唔值得你為佢傷心GA,,

仔之嘛...你驚你揾唔到咩,,無謂為D把口又衰,,又唔係靚仔GE傷心La,,

戈位仁兄,,你咪以為你自己係靚仔La,,你係主角之中GE配角黎架咋,,個頭又唔係型WO,,收皮LA你,,摺埋番屋企訓覺LA,,仆街仔!!

SUKI,,你真係靚女黎架,,D仆街只不過係〝過眼雲煙〞咋,,唔好傷心,,你諗番呀「羊手人」講D野就會笑架NA!!HAHA!!

今日識左個F1,,叫「羊手人」,,佢講D野真係又NOW又好笑,,爭D笑死,,

同戈位「羊手人」傾到成5:30先走,,

跟住陪ANGEL去來來買野食,,

跟住同WING,CHENG,SUKI去水坑尾買野飮,,

跟住就BY  2號BK HM!!

 

                        睇完留cM呀!!

                                        Cm  pLz!!



2008 年 3 月 25 日  星期二   晴天


2008-03-25 分類: 未分類

今日無咩特別事發生....

ENG::小測生字,,依然係N咁多個人出貓{當然唔少得我LA},,不過其實MISS知GE,,咋唔知姐,,最尾臨落堂都鬧左兩句--!!

電腦::同CHENG&ANGELA一路吹水一路上網---!!

歷史::派卷!!83分!{GOOD!!}

ArT::廢話依然係咁多!!佢有佢講-!我地有我地講-!

週會::無聊到死!!=.=

中午就同WinG  By Bus,,搭車咁耐就講足鄧堯咁耐!!

下晝

生物::一路抄筆記一路同CHENG吹水--!!

MATHS::非常之辛苦GE一堂,,一堂就好似一年咁--!!

CHINESE::派卷!!66分{OK  LA!!}

{放學冇上數學導修,,BECAUSE超級唔想對住陳子健!!}

跟送左CHENG去補習之後就同WinG&Ao MEi  BY  Bus番屋企!!

              睇完記得留Cm呀!!

                                Cm  pLz!!