| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 5 日 星期六  |
| 2008-04-05 |
分類: 未分類 |
今日同左AoMei,AoMei Ge 堂姐,WinG,Rose,AngeL去噴M溫習,,原先去水M架,,不過太多人喇,,所以我地轉移陣地,,去左噴M...
唉...又EXaM喇,, 超級唔想lo,,辛苦到乜咁,,希望主可以保祐我順利過關la!!^.^
我地溫到6:30左右,,因為AoMei仲要同其他人溫習,,Rose又跟AoMei,,So我同WinG&AngeL一齊去信達行左一陣,,
我&WinG同AngeL SAy左BYE BYE之後就去左新馬路By 2號Bk hM!!{由於溫習ge關係,,我長話短說!"|-V-}
{"__Cm cM pLz!!|*
|
2008 年 3 月 29 日 星期六  |
| 2008-03-29 |
分類: 未分類 |
今日放左學番屋K之後,,食食下飯CHENG無LaLa打電話黎問我陪唔陪佢買錶,,跟住我應承佢之後就約2:30係我屋企樓下等,,
BUT永遠都係我最早到,,跟住WING又黎到,,CHENG永遠都係例牌遲半粒鐘,,約左佢2:30就永遠3:00先黎,,
搞到ANGEL一個人係水m等我地,,我地買完錶之後已經成4:00,,BUT我同CHENG約左SUKI佢地4:15,,我同CHENG當然拿拿臨飛奔去車站La,,點知D仆街大陸哩阻Q住晒,,明明有架33號超空,,都係因為D仆街大陸哩唔讓比我同CHENG行,,跟住又有一架3號黎左,,D仆街大陸哩又唔係上wo,,但偏偏又要塞住,,搞到D人上唔到,,後尾後面又有架3號先上到,,我同CHENG上車咁耐,,就爆粗鬧足D仆街大陸哩耐,,HAHA!!好似有D誇張,,不過佢地真係好乞人僧呀!!戈陣時真係惱到想打人!!!
跟住我同CHENG一落車即刻狂奔去永樂,,去到見到SUKI同ar橙已經要入場,,跟住SUKI一見到我地就話快D買飛,,買完飛就即刻入場,,不過好彩入到去戈時都仲未開始,,我地睇"我的最愛",,都幾好睇,,不過個ending有D唔好,,睇完之後就同CHENG,SUKI,ar橙去高m食野,,食完野就陪ar橙等車,,THEN我地就各自番屋k!!
睇完留cM呀!!
Cm pLz!! |
2008 年 3 月 28 日 星期五  |
| 2008-03-28 |
分類: 未分類 |
今日真係不平靜GE 1日,,
唉,,SUKI唔好傷心喇,,D仆街唔值得你為佢傷心GA,,
仔之嘛...你驚你揾唔到咩,,無謂為D把口又衰,,又唔係靚仔GE傷心La,,
戈位仁兄,,你咪以為你自己係靚仔La,,你係主角之中GE配角黎架咋,,個頭又唔係型WO,,收皮LA你,,摺埋番屋企訓覺LA,,仆街仔!!
SUKI,,你真係靚女黎架,,D仆街只不過係〝過眼雲煙〞咋,,唔好傷心,,你諗番呀「羊手人」講D野就會笑架NA!!HAHA!!
今日識左個F1,,叫「羊手人」,,佢講D野真係又NOW又好笑,,爭D笑死,,
同戈位「羊手人」傾到成5:30先走,,
跟住陪ANGEL去來來買野食,,
跟住同WING,CHENG,SUKI去水坑尾買野飮,,
跟住就BY 2號BK HM!!
睇完留cM呀!!
Cm pLz!! |
2008 年 3 月 25 日 星期二  |
| 2008-03-25 |
分類: 未分類 |
今日無咩特別事發生....
ENG::小測生字,,依然係N咁多個人出貓{當然唔少得我LA},,不過其實MISS知GE,,咋唔知姐,,最尾臨落堂都鬧左兩句--!!
電腦::同CHENG&ANGELA一路吹水一路上網---!!
歷史::派卷!!83分!{GOOD!!}
ArT::廢話依然係咁多!!佢有佢講-!我地有我地講-!
週會::無聊到死!!=.=
中午就同WinG By Bus,,搭車咁耐就講足鄧堯咁耐!!
下晝
生物::一路抄筆記一路同CHENG吹水--!!
MATHS::非常之辛苦GE一堂,,一堂就好似一年咁--!!
CHINESE::派卷!!66分{OK LA!!}
{放學冇上數學導修,,BECAUSE超級唔想對住陳子健!!}
跟送左CHENG去補習之後就同WinG&Ao MEi BY Bus番屋企!!
睇完記得留Cm呀!!
Cm pLz!!
|
|