2005 年 8 月 25 日 星期四  | |
| 好happy呀!!!! |
今日好happy呀!放左學之後去左永光堂玩呀!!
有鯉魚啦..呀天啦..嘉嘉啦..pp啦..盧盧..ar宜啦
辣椒啦..陳肇龍啦..涼粉啦..仲有我..
嘩!!係唔係好多人呢?哈哈
一玩就玩到7:00幾..好彩冇比媽咪罵姐!!!!~~
|
| 刊登時間︰2005-08-26 05:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 8 月 24 日 星期三  | |
唔想返學呀!!  |
哼!今日要返學呀!係孔仙洲喎...又要見到個個黃家禔...
真係死左好過啦!!哈哈..
d人又唔識喎..我個班有條茂利叫......
(呂吉祥)...一日到黑係到講埋d無聊野喎
我好想打死佢呀呀呀!! |
| 刊登時間︰2005-08-26 05:22 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
|
| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|