|
祝自己生日快樂^v^
祝自己一年比一年白痴=)
-33-好多謝老婆仔,傻妹妹,鈞,mand,dada,老公,ting,ling同23=v="
*v*""放左學同ting同埋老公係天平m記呆...等
等到5:34度就搭車返屋企-3-..
一返到屋企點知...呀媽唔見左-3-..
熟我0既都知我老豆一直都對我好[手火9]衰=V="
我唔見呀媽,老豆又對我超衰-,-"
我咪自己入左自己間房度,諗諗下野點知自己喊左出黎-V-"
傻左...係度諗生日唔係係最開心0既一日咩?
我生日都唔開心,我寧願我唔生日好過/3\
點知當我喊喊下我間房度門開左,點知原來果蹶係我呀媽>3<"
最鍚我最愛我0既媽返左屋企^3^"開心死
我果時成日都仲未食過野落肚-3-,,餓死左
我仲諗我今日夜晚成家一齊出街食野慶祝我生日*V*點知..
老豆一早就同左細佬食左飯-,-"食屎...V."
呀媽對我真係好好xD,,講返轉頭,
我見到呀媽入左黎就同佢講我仲未食野,想出去食=3="[大小姐脾氣]
唔知係咪呀媽見到我喊或者係我生日先對我咁好^3^"
佢就同我出左去食=}我果時勁想食壽司.3."
呵XP我開頭想食福井@3@"
但係好似好貴咁...所以就去左第2間食*3*"
同樣都食就好好味同好開心^V^,我第1次單獨同呀媽係夜晚一齊食野+3+"
食左個照燒雞扒拉麵加幾件餃子好味*V*"
之後就周圍行下就見到有好多耳環+V+"
我就係咁同呀媽睇睇睇,當然係有幫襯到NA=P
買左3對耳環加多一件黑色背心-3-"
好鍾意D耳環^0^有金色0既心,,有粉紅色既磨菇仔,,仲有銀色既玫瑰花,統統都好靚xD"
到左最後仲買左對灰灰地色既圓頭鞋^b^"
好開心,,我今日果d唔開心0既野都唔見哂=p
我愛我的媽媽>3<"
我愛我的朋友>3<"
我愛我的媽媽>3<"
我愛我的朋友>3<"
我愛我的媽媽>3<"
我愛我的朋友>3<"
我愛我的媽媽>3<"
我愛我的朋友>3<"
我愛我的媽媽>3<"
我愛我的朋友>3<"
我愛我的媽媽>3<"
|