-◆*看 看 小 傻 的 世 界♥♡
-_  只要你對我專一 我已很足夠=]*,,_-
-*!日期}}::2007 年 9 月 21 日  星期五   -*天氣xd::晴天


-^-老左一歲,, 一個好媽媽<3

祝自己生日快樂^v^

祝自己一年比一年白痴=)

-33-好多謝老婆仔,傻妹妹,鈞,mand,dada,老公,ting,ling同23=v="

*v*""放左學同ting同埋老公係天平m記呆...等

等到5:34度就搭車返屋企-3-..

一返到屋企點知...呀媽唔見左-3-..

熟我0既都知我老豆一直都對我好[手火9]衰=V="

我唔見呀媽,老豆又對我超衰-,-"

我咪自己入左自己間房度,諗諗下野點知自己喊左出黎-V-"

傻左...係度諗生日唔係係最開心0既一日咩?

我生日都唔開心,我寧願我唔生日好過/3\

點知當我喊喊下我間房度門開左,點知原來果蹶係我呀媽>3<"

最鍚我最愛我0既媽返左屋企^3^"開心死

我果時成日都仲未食過野落肚-3-,,餓死左

我仲諗我今日夜晚成家一齊出街食野慶祝我生日*V*點知..

老豆一早就同左細佬食左飯-,-"食屎...V."

呀媽對我真係好好xD,,講返轉頭,

我見到呀媽入左黎就同佢講我仲未食野,想出去食=3="[大小姐脾氣]

唔知係咪呀媽見到我喊或者係我生日先對我咁好^3^"

佢就同我出左去食=}我果時勁想食壽司.3."

呵XP我開頭想食福井@3@"

但係好似好貴咁...所以就去左第2間食*3*"

同樣都食就好好味同好開心^V^,我第1次單獨同呀媽係夜晚一齊食野+3+"

食左個照燒雞扒拉麵加幾件餃子好味*V*"

之後就周圍行下就見到有好多耳環+V+"

我就係咁同呀媽睇睇睇,當然係有幫襯到NA=P

買左3對耳環加多一件黑色背心-3-"

好鍾意D耳環^0^有金色0既心,,有粉紅色既磨菇仔,,仲有銀色既玫瑰花,統統都好靚xD"

到左最後仲買左對灰灰地色既圓頭鞋^b^"

好開心,,我今日果d唔開心0既野都唔見哂=p

我愛我的媽媽>3<"

我愛我的朋友>3<"

我愛我的媽媽>3<"

我愛我的朋友>3<"

我愛我的媽媽>3<"

我愛我的朋友>3<"

我愛我的媽媽>3<"

我愛我的朋友>3<" 

我愛我的媽媽>3<"

我愛我的朋友>3<"

我愛我的媽媽>3<"

 ;]刊登時間: ##posttime##  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



CHERRY219
暱稱: -________小傻*!]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
仍愛你/3\
-[__陳漢義__♥]-
唔再打日記=]
..好後悔..點解我會咁...
忘記..真的很難..
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
-*◆TiNg]]_XANGA
-S!u凱*!啲日記@@v
dada個xg =]