2008 年 9 月 7 日 星期日  |
| 9-7 |
分類: 未分類 |
星五放左學同左'諾''渱'打排球'
好玩!']happY']
打左成兩粒鐘丫'攰死!'
我已經可以訓著教lo'
但係因為答應左'諾'
所以一定要去跑步
跑跑下仲見到D班d人-''-
仲吾閃人!@v@'
'諾'屋企無人'我上佢屋企玩!\
kaka'我係no.2既人{上佢屋企玩'}
返到屋企仲無訓'到早上六點幾先訓-''-{白痴!'}
星六無野做;悶'
今日四點訓醒'做中文暑期作業'\
又要抄又要諗'
做死我啦;仲有7.8份文要作丫''
今日一定做吾哂既'
唉'是但la'
吾知我會幾點先肯訓呢?!''
-thE enD-
|
| 發表時間:2008-09-07 07:28 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 3 日 星期三  |
| 三號';;] |
分類: 未分類 |
今日放左學同'嘟''冰'一齊去葵芳買書
搭43a去'見到bobo{黑人憎}
去到葵芳'見到'雲'同'英'
佢地係到搵工'
唉..去到邊都冇我要既英文書丫!;
最後都係一本都冇買到!;'\
仲打左一個中悶機''係蜜瓜到{悶!}
好攰好攰甘返到屋企'
沖涼'做功課'訓!''\;;]
我吾中意我個班'
超吾中意囉!`\
今年吾打排球啦'丫思又吾打'冰嘟又吾打'
個個都話今年要讀書丫><''
好啦,我決定左入舞道組!'
同班fd一齊玩'^^
會開心d吧{希望la..'}
買吾到d書丫'!好黑人憎丫.點解會搵吾到架!!\
好煩丫!'我應吾應該打工呢?!
要買書包{quitdoor}$500
又要同家姐一齊買{狗狗}$9000
買con$150
痴線架!!!!'9千丫..點算丫'
the end! |
| 發表時間:2008-09-03 08:21 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 19 日 星期二  |
| 失去你 |
分類: 未分類 |
 
永遠吾會吾記得8月18號係你既死忌..
當我見你比車撞到既屍體..
好似平時訓教果時個樣甘..
我真係好想叫醒你..''\
我吾見你一日..真係好想大聲甘同你講"我好掛住你丫!"
我吾會再養dog..因為吾想再見到失去果時..
卻乜到做吾到..''
plx..吾好係我面前提起佢..我怕我會崩潰甘喊..''\
多謝各位合作..''\thx..
我知細佬一定係天國等緊我黎..我吾想到時細佬見吾到我二家姐{因為佢冇信教}
所以我會快d同家姐傳道..'']
再見拉..細佬!!乖乖地等我la!
吾開心..今年暑假失去左好多野..''
多謝朋友既安慰..''\
the end"" |
| 發表時間:2008-08-19 03:10 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19 | »
|
| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|