關閉 公告視窗
.﹒.〝﹏分離/"●_只是另一段感情的起點..×█[]..*+
:.╳'`"*言青待我像小貓!
* °//\*情投意合* °//\* ξ”∥8月16]]"     [◆--..`'是我太相信感覺了
CHI018
暱稱: ×__ApPlE]||!
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
* ︴無聊的一天 .." ...
* ︴卡..".....
* ︴空白..".....
* ︴過來人 .." .......
* ︴渡假屋 .." ......
文章分類
全部 (75)
* 相相牙.."\/\/\/\ (3)
*日記仔.."\/\/\/\ (45)
*無聊.."\/\/\/\ (9)
*歌詞牙.."\/\/\/\ (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*!"[妓女 .."![]*
*!""[孤泣的音樂世界...
*!"[限期 .."![]*
2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天


* ︴ 掛住 .."..... 分類: *日記仔.." \/\/\...

好內冇上啦*因為只從同茶茶出現問題開始∼

就冇心情打*去到同茶茶分手∼

我再一次崩潰*〝光頭仔〞講得岩∼就算要等都要等到有格值∼

我而家應該做既∼*係從拾心情*努力工作∼

我要佢知道*我到底有幾好∼

雖然成件事上面*我同茶茶都有錯∼

但係最錯個個係我*如果我唔係同〝牙軒〞OR〝華仔〞一齊就唔會搞成禁∼

當初我有聽佢講*〝張〞我英成佢既野∼

做得好好睇既話*今日我就唔會自己一個人∼

 

 

 

→我知道佢唔會上黎睇到個日記←

 

 

更加知道*我永遠都會嚮佢個生命入面燒失∼

不過我知道如果我係堅持*我相信我會〝等到佢返黎〞∼

同埋〝原諒〞我*之後親口同我講一聲〝我愛你〞____________*

 






訪客留言 (返回 CHI018 的日誌)


茶 於 2006-07-15 11:37 AM 發表:
我有上黎睇架.
係日日都有睇,
只係你唔知..
 
ti
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦*
 
知道又如何,
又或者唔知道會更加好
 
 
 
 
 
希望你會見到我個回覆
 
 
                          到而家我只有兩句說話
 
 
 
 
 
第一句*對唔住
第二句*多謝
Posted at 2006-07-27 08:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



待妳太好 於 2006-07-12 10:51 PM 發表:
我精神上支持妳 , 我知妳一定做到嫁 , 加油呀 ,
我知妳得嫁 , 妳要比心機 , 無論係邊方面都好 ,
妳要比心機啊 ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

待妳太好??    你是誰? 總之一句*     多謝
Posted at 2006-07-27 08:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]