*咩都有!!    

 琴日睇左新城電台個頒獎   ..

睇到2點就訓,,今朝又係好早起左身..11點..ShIt!

嘩..琴日真係邊個都有獎囉!..(連果個柒CrEaM都有..)

哈..''好似係eason做左大 家,,都幾開心,,''

但係古基基都有好多個獎,,哈..爆開針囉!~

唉..今日表姐佢地走la,,

希望佢地快d再黎過la..KaA..

一陣要出去BUY野,,..

唔打LA..8*

  

                                                        

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]