| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 20 日 星期日  |
|
|
=]'' Cm.... 多謝你回我個Cm... 送你一個特大Cm... 你會回ga 可?!
|
網主回覆
當然喇
回 cm 係1個美德唷 x) Posted at 2008-07-21 05:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=] Posted at 2008-07-21 05:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
雞蛋仔`=] 於 2008-07-20 04:41 PM 發表:
做乜吾去gg camp`
|
網主回覆
因為呀媽話個日要去長洲
但係就呀婆唔舒服
要去探佢 -3- Posted at 2008-07-20 09:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
RE`
多謝你個 cm 呀 ^ ^ Posted at 2008-07-20 09:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
pAsS By... 路過... 送你一個Cm=]'' 你要回Cm =]‘ 知道嗎?!
|
網主回覆
好呀
回左俾你喇 :-) Posted at 2008-07-20 09:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|