chuipigpig* diary
CHINGBLOG
暱稱: 澄 ` ch!nG =] 愛 . 澄 10v3 !
性別: 女
國家: 香港
海綿寶寶 ` *v*
Janice Man` =]
janice man FANATICISM
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
好友名單
文章分類
全部 (151)
HeAlThY ~ (1)
爛 GaG (1)
日常生活 (57)
喜 × 悲 (20)
未分類 (72)
c10Ck ` x)
最新文章
2008-10-09
0 ... 遺忘了
Equestrian` 盛裝舞步...
12 分
8月4號 !!!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 151
留言總數: 220
今日人氣: 38
累積人氣: 7526
2008 年 2 月 29 日  星期五   晴天


不在狀態的我 分類: 喜 × 悲

我都唔知金日咩日子

發生左好多事

我地 blue house 輸左

大家

真係好對唔住

我當初就唔應該答應左 sir 打 volleyball

我都要同 ms chiang 講對唔住

因為係我一時的大意

令到你要 cancel 個 meeting

我真係覺得我好失敗

I'm a loser

我開初打 volleyball 的時候已經不在狀態

各位

SORRY !

I think I just a burden , 

give u all many trouble .

I hope u can forgive me

仲有 ,

I wish 1B's sick guys 快 D 好番啦 *_*

發表時間:2008-02-29 07:09 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 CHINGBLOG 的日誌)


Love_Stitch~ 於 2008-03-03 07:19 PM 發表:
Haha=) Anna>.I support you. [我都希望佢地好番啦,由其係...呀 ]

Whatever......
Miss Chiang forgive you ga
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



#anna@ 於 2008-03-01 12:20 PM 發表:
我都希望佢地好番啦,由其係...呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我無話邊個
只係講 1B 的同學們者  *v*
Posted at 2008-03-01 04:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



雞蛋仔 於 2008-03-01 09:51 AM 發表:
我明`你之前甘鍾意miss chiang.
宜家比佢鬧1鬧你`你梗系會有d吾開心..估吾到佢會甘`=)對吧?
加油*!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX for YR SUPPORT ! =] 
Posted at 2008-03-01 04:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]