chuipigpig* diary
CHINGBLOG
暱稱: 澄 ` ch!nG =] 愛 . 澄 10v3 !
性別: 女
國家: 香港
海綿寶寶 ` *v*
Janice Man` =]
janice man FANATICISM
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
好友名單
文章分類
全部 (151)
HeAlThY ~ (1)
爛 GaG (1)
日常生活 (57)
喜 × 悲 (20)
未分類 (72)
c10Ck ` x)
最新文章
2008-10-09
0 ... 遺忘了
Equestrian` 盛裝舞步...
12 分
8月4號 !!!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 151
留言總數: 220
今日人氣: 39
累積人氣: 7527
2008 年 4 月 28 日  星期一   晴天


愛 x 恨 !? 分類: 喜 × 悲

強顏歡笑 `... 但常常眼淚掉

係我既問題 , 所有野都係我既問題 ` S0RRY !

我宜家已經冇晒信心 , 但係我祝福你永遠幸福 `!

I W!Sh u Can f!nD a GD  G!RL in th3  c0ming Day

BUT I kn0W thAt n0W u hAv3 a dR3Am , !Sn'T !t ?

宜家諗番以前既事

所有都係甜既

但係諗完之後就係苦既 ......

我只可以做既 , 就係守護你

我好傻呀 !!!!! S!11Y cH!nG

各位 ,

俾你地諗吓

如果你獅鍾意既人

但係你知道佢已經唔再愛你

你會點做呢 ???

發表時間:2008-04-28 10:19 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 CHINGBLOG 的日誌)


雞蛋仔 於 2008-04-29 08:02 PM 發表:
還有`;
上1篇的CM*吾系我留的,,=]
系ANNA留架 XDD
你誤會了`^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



雞蛋仔 於 2008-04-29 07:54 PM 發表:
我想講`;
你雖然做到果D所謂既'英文大使'
但系吾該你吾好系到晒英文勁 - -'
D GRAMMER 錯晒`,,,囉我想講*v*

仲有`; 上1篇既POST* 最後你打乜鬼'HODE'呀- -'
原來呢個世界上系有'HODE'呢個字 -3-' 哦,,甘我明喇

不滿意的是我`; 我錯晒=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]