今日知道左一個消息,但我既感受係唔知點形容! ^^ 重有呀!~ 做左d好4無聊既野 ,不過都好抵死架!~
今日食漢堡包糖 ⇒ 拆開 ⇒
通常大家都會拆開食 但我覺得........ ⇒
咁樣食係 最好架!~ 哈哈 ^^ 係唔係真係俾我激死呢?