晴天   18thDecember,2007 
 

懶了!!不想打日記...同時因為冇野值得我記低
不過我相信我以後都會打,因為我戈班有好多人,好多事都值得我記低
尤其是..  經常系我身邊逗我開心既人
今日成日都好精神緊張...除左寫信戈時之外!!
今日又要考音樂,又要考中文oral ,又要考英文oral
今日重要俾人話白痴,我記住你!!
講下今日戰況如何先啦!!
音樂:死左一半     中文:都ok!!     英文:ok掛..
今日對任何人態度都十分惡劣....唔通更年期提早黎到
lunch...雖然我自己乜都聽唔到,但問番人,都知道大概內容
THz  Samantha  aNd  kerrY!!!
明知自己諗緊乜,但我自己就偏偏要逃避...
[ samantha 應該會明掛 ,我既secret]
放學,好俾心機練班歌  [ 從來未試過 ]
聽日無論可唔可以win..只要開心就得啦!!
Merry Christmas for everyone!!!



刊登時間:2007-12-18 06:14 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK





訪客留言 (返回 CHINGLOVEYOU 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





CHINGLOVEYOU
暱稱: Tsz [ ☉﹏☉∥∣
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
23rd March,2010
28thJanuary,2010
20thJanuary,2012
13thDecember,2009
24thOctober,2009
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
文章分類
全部 (238)
2007s' 10 (17)
2007s' 11 (13)
2007s' 12 (6)
2008s' 1 (8)
2008's 2 (6)
2008's 3 (7)
2008's 4 (12)
2008's 5 (1)
2008's 9 (1)
2008's11 (2)
2008's12 (9)
2009's 1 (7)
2009's 2 (7)
2009's 3 (6)
2009's 4 (3)
2009's 5 (3)
other (120)
未分類 (11)
網站連結
kim hyun joong
tszching's xange