|
18thDecember,2007
|
懶了!!不想打日記...同時因為冇野值得我記低
不過我相信我以後都會打,因為我戈班有好多人,好多事都值得我記低
尤其是.. 經常系我身邊逗我開心既人
今日成日都好精神緊張...除左寫信戈時之外!!
今日又要考音樂,又要考中文oral ,又要考英文oral
今日重要俾人話白痴,我記住你!!
講下今日戰況如何先啦!!
音樂:死左一半 中文:都ok!! 英文:ok掛..
今日對任何人態度都十分惡劣....唔通更年期提早黎到
lunch...雖然我自己乜都聽唔到,但問番人,都知道大概內容
THz Samantha aNd kerrY!!!
明知自己諗緊乜,但我自己就偏偏要逃避...
[ samantha 應該會明掛 ,我既secret]
放學,好俾心機練班歌 [ 從來未試過 ]
聽日無論可唔可以win..只要開心就得啦!!
Merry Christmas for everyone!!!
|
|
|
|
| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|