2008 年 9 月 24 日  星期三   暴雨


■..~原來你的心有空隙 她才能輕易的佔據:《`’ 感動 分類: *-]♥ `] 日記*子`!▲,...

諗住今日要嬲左老公嫁ma 點知唔洗返><”

今日唔洗返學牙 因為打風!好happy..

偷偷打左成日機 同老公豬玩電腦∼*

屎忽文去左迪迪尼牙><”咁大雨就唔好去啦 危險到死!

都冇咩可以寫 聽日要測經濟同默中文 好煩牙!

哈哈!老公豬話會買野比禾嫁..^^..

佢反口就死(.\_/.)

ps:|!﹎ 專屬的羽翼,晚安的簡訊,是你的貼心






訪客留言 (返回 CHIUCHINKI 的日誌)


Tracy 於 2008-09-25 09:03 PM 發表:
你關心莊文得啦...
唔駛理我啦...!!!
不過好彩去到冇落雨...
又唔駛排隊姐...!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..
因為佢細個牙ma..
Posted at 2008-10-09 10:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]