2007 年 12 月 26 日  星期三   晴天


*!`' 戀 愛 的 感 覺 ` [ 總 是 甜甜 的 * ;;! 開心 分類: *-]♥ `] 日記*子`!▲,...

今日成日都係屋企..,

3症m記早餐,,係咁睇電視同打機,,

頭先去左食壽司..

之後去左新屋到睇下..

好唔想搬>口<"

ps: s0oRY ,, 我還是不會放棄您 ♥♥♥  






訪客留言 (返回 CHIUCHINKI 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]