2008 年 4 月 15 日  星期二   晴天


、﹒是你心中一種缺陷定義 流進了眼角裡的刺’ 開心 分類: *-]♥ `] 日記*子`!▲,...

今日發生左好多事,,,

世強都已經3日冇食野了,,好擔心..

今日我衝口而出問何家 我同佢分手果陣佢接唔接受到

好采因為柏成係到唉唉唉,,先至冇搞到咁尷尬..

晚上世強希望我可以幫佢..但係我可以幫到佢幾多次呢??!

當然我唔想見到咁GA結局...但係欣今次做到咁絕,,

就算諗都諗到唔係因為一時嬲又衝口而出,,

 

今日去左食果間新開GA車仔麵,,不錯的!!

聽日約左鍾SIR食飯,,又係食呢間..

 

PS:從來未擦覺我每個動作 沒有聲都有愛你的鐵証






訪客留言 (返回 CHIUCHINKI 的日誌)


呀強 於 2008-04-15 11:25 PM 發表:
對不起讓你擔心了 但不用為我擔心的
是真的 你好好的過自己生活 不用理我呀
我是個廢人 不該有人關心
讓我靜靜地過吧!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]