2008 年 4 月 16 日  星期三   晴天


【她哭有你的安慰 我哭你卻說我虛偽__ ..〢×° 分類: *-]♥ `] 日記*子`!▲,...

今日LUNCH同牙SIR一齊食飯..

世強都冇食野..堂堂訓..

唉∼我真係唔知點幫佢..

LUNCH返左黎之後同柏成.NELIS傾計,,

比EAMILY問話=-=”

放學補數..超累的!!

放左之後老公黎左我屋企一陣..

之後我地出左去買M記..

回家!中途見到NELIS係MTR等人..

 

唔知係咪因為琴日我衡口而出GA問題..

唔知同何家可以講乜..

 

PS:"愛"~好像真的會有期限!!!!






訪客留言 (返回 CHIUCHINKI 的日誌)


呀強 於 2008-04-16 08:34 PM 發表:
放心wor 我會有什麼事 不吃東西而已
有什麼大不了 擔心的後果只會令自己更擔心的
不要為我這傻子而擔心 你有該擔心該關心的人
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]