2008 年 4 月 16 日 星期三  |
| 【她哭有你的安慰 我哭你卻說我虛偽__ ..〢×° |
分類: *-]♥
`] 日記*子`!▲,... |
今日LUNCH同牙SIR一齊食飯..
世強都冇食野..堂堂訓..
唉∼我真係唔知點幫佢..
LUNCH返左黎之後同柏成.NELIS傾計,,
比EAMILY問話=-=”
放學補數..超累的!!
放左之後老公黎左我屋企一陣..
之後我地出左去買M記..
回家!中途見到NELIS係MTR等人..
唔知係咪因為琴日我衡口而出GA問題..
唔知同何家可以講乜..
PS:"愛"~好像真的會有期限!!!!
|
|
|
呀強 於 2008-04-16 08:34 PM 發表:
放心wor 我會有什麼事 不吃東西而已 有什麼大不了 擔心的後果只會令自己更擔心的 不要為我這傻子而擔心 你有該擔心該關心的人
|
|