2008 年 5 月 21 日  星期三   陰天


;*'[▌原來我心中還是放不下某人|!﹎ 分類: *-]♥ `] 日記*子`!▲,...

話咁快欣同世強都分左一個月多了..*

又就快考試..但係就咩未溫=-=”

今日我做sba..好采jimmy冇用機關槍組..

如果唔係我會死!

Um..今日上經濟奶咀話瑞萍受左刺激,變得智x

點知瑞萍諗住爆我個花名出黎,係咁要脅我!!可惡.\_/.

 

今日發現一件事情..我想我還是放不下某人

心底好像還留著一句話!

如果可以,我真的好想告訴你∼*

ps:______ *``愛你  讓我發現自己*} 原來如此具體  會哭會笑會心跳--=






訪客留言 (返回 CHIUCHINKI 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]