返左3日糖水鋪 間野新開張 超唔掂啊 乜都未準備好就學人開鋪頭 右請唔夠人,,乜都係度呀儀呀儀-.- 當我千手觀音咩家下 honey話經一事長一志 我下次都唔會去d新鋪度見工嫁na>< 激屎我啊.. 仲要攪到隻手起左兩個水卜 俾d熱水陸到>< 唔通我同d熱水有報仇