今日我放左學,我去左1a班等朋友,當佢出泥個陣已經4點啦!!!跟住我地去左網吧,本來可以玩2粒鐘,但因為我個朋友遲左放的關係所以冇得玩2粒鐘.....打完機啦!!!!我同佢到左巴士站等車,有車啦!!!!><我同佢上左上層最尾,我左扲個電話出泥聽歌,我個朋友係咁搶泥聽,跟住我就唔小心打左佢一下,當然,就係因為E一拳,就打起上泥!!!!!跟住佢係到係咁扭我隻手,跟住我就話:「你扭囉,我都唔痛」,佢就冇扭我隻手啦,我就冇還手,因為我係唔小心打中佢,跟住佢就落車,我就係到下一個站之前,我就念:點解佢扭我隻手個陣我會唔痛呢?????
|