今日係學校過左lunch之後我同我d朋友落左去借野玩,但係今日學生會冇開,我地就去左操場個邊玩,我地玩到癲到冇得再癲!!!(咁樣講好似勁左d= =)好ya,話咁快就放學啦,跟住老師無啦啦叫我個名,話我要去強化補習班,我當場o曬咀...