今日出門口時落雨 拎遮,麻煩 一邊拎遮一邊拎公事包同飯盒,好麻煩 拎遮拎公事包拎飯盒,仲要追巴士,超麻煩... 今日返工又係咁 要六點半先走得 好憎做 New Hire’s Training 好期待睇: 冧歌有情人 盛夏光年 太陽之歌 生日快樂 希望可以快啲到暑假 希望可以去旅行 頭痛ing (真係頭痛)