CHRIS's DIARY
我係 CHRIS 呀,希望大家睇左我個日記會了解多 D 我係一個點樣既人啦!!!^___^
CHRIS
暱稱: FAI
性別: 男
國家: 香港
« September 2025 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
假期結束
TAIPEI PHOTOS
平安夜之返工篇
工作上的未知數
Farewell Dinner
文章分類
全部 (456)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 456
留言總數: 389
今日人氣: 21
累積人氣: 16402
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 6 日  星期六   晴天


天氣寒冷 分類: 未分類

To:琳

我開心話二月十四去環球嘉年華係因為老細話會喺 Office Hours 時去,所以唔使做嘢,如果係咁就好喇,但係嗰日湯米夜晚都要去聽 Talk,所以我諗都唔會特別慶祝喇!!!

今日好凍呀,我最怕凍,天氣凍我就唔想郁,好想瞓,但係因為後日就要考試喇,今日十一點幾就起身溫書,一路溫書一路食零食,到五點幾就去金鐘買啲嘢,同埋約咗湯米喺金鐘等,但係我買唔到我要買嘅嘢,之後去搵湯米,一齊去咗銅鑼灣行街,本來想買衫,但係又買唔到,反而湯米就買到一件褸,一件衫同一條牛仔褲,之後我哋行去灣仔新高麗苑食韓燒,食到好飽呀!






訪客留言 (返回 CHRIS 的日誌)


kathy0612 於 2007-01-07 11:19 AM 發表:
stepy同方力申有咩問題呢?:-P
環球嘉年華乜開到2月14號咁耐咩?
古天樂梗型啦~~哈
情人節聽talk咁得意~你一齊陪佢去聽囉
咁岩既...我14號都無得慶祝~因為我要返學
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]