今日一點起咗身 爸爸同媽咪都冇出去飲茶喎 個個都喺度 今日同湯米去曬燈做尖同跳 BS(1) 今日跳咗十五分鐘就已經超攰 腳都唔想郁 出勁多汗 好熱 救命 又跟唔到 有時跳到仲要停一陣抖抖 今晚去咗食韓燒 好飽呀呀呀