今日公司啲同事喺度討論 Eric 走的原因
因為大家都覺得佢走得太突然
Terence 覺得係 Shanice 迫 Eric 自己辭職
同埋認為佢應該仲未搵到工
Phoebe 就覺得 Eric 同我哋講佢唔做時個樣好怪
同埋冇理由只係賠千幾蚊咁少
但係點都好啦
人都走咗
估嚟都冇意思
呢件事令我覺得呢個部門好恐怖
有時真係唔知邊個係人
邊個係鬼
好似冇一個人信得過咁
今日放工自己一個去做尖
跳 BS(1)
跟住去買禮物俾湯米
因為星期三就係我哋拍拖第二十個月的紀念日喇
首先我去咗 ICE FIRE
買咗四條手戴的飾物
有兩個款
每款兩條
我同湯米每人一款一條
因為見湯米有條手帶都爛喇
俾錢時諗住碌卡或者用 EPS
但係個 Sales 話佢哋部機個 3 字同 5 字個制都壞咗
我又唔夠 Cash 喎
搞到我要去銀行再返轉頭去俾錢
但係個 Sales 都好好禮貌
同埋又幾靚仔
算佢啦
之後去咗 K2 買咗一件 Polo Tee 俾湯米
我之前買咗件藍紅間
湯米話過都鐘意另外一件
係黑灰間
咁所以我就買咗佢喇
去到以前舊大丸間 K2
見到上次喺 Style House 撞過嗰兩個Sales
我覺得個女 Sales 好似阿嬌
原來佢哋會幾間鋪周圍走架喎
買完嘢終於任務完成返屋企
諗住返屋企附近間麥記買嘢食
但係地下嗰層封咗
地面又冇位喎
我又唔想買返屋企食
因為買返去食佢哋又會問長問短
最後只係返屋企食咗包薯片就算喇
勁肚餓
今晚拆咗利是喇
今年的成績係二千三百七十蚊
係最好的一年
好開心啦啦啦
我以為得千三四架咋
可能因為今年多咗人俾五十蚊呀
|