今日返工好眼瞓呀
不過其實都冇乜邊日唔眼瞓啦
呢兩日都瞓得好差
有時都唔知係發緊夢
定係半夢半醒
有時又俾大佬啲鼻寒聲嘈醒
跟住又好耐先瞓得番
真係好想揼佢呀呀呀
今日返工好快就清晒手頭上啲工作
又可以做吓功課
放工去咗魚旦大王食咗雙丸河
跟住就返學喇
今日返學簡直悶到痴線
又超眼瞓
放學仲要留低傾功課
仲要傾到十點半
個腦完全係轉唔到
放學時凍到傻咗
我一路等巴士
一路喺度震
救命
原來湯米今晚完咗個 Course 過嚟等我放學
可惜我冇同佢講我要傾功課
我又 miss 咗佢三個電話
就係咁
湯米呆等咗九個字喺度食風
最後湯米等唔到我走咗喇
今晚臨返屋企前去咗麥記
買咗兩個飽食
因為實在太凍同埋好肚餓
跟住九秒九跑返屋企
返到去食完嘢沖埋涼
跟住就寫咭同整禮物
差唔多一點半先瞓
好攰啦啦啦
|