今日其實係知醒起身架
只不過係遲咗少少出門口
而等巴士又等咗四個字
搞到今日約咗同學傾功課又遲到
好彩我係第三個到
喺 Poly 個舊 Canteen 傾
傾到四點半就走喇
之後同湯米去咗尖東嗰邊食咗啲小食
有炸牛丸魚旦紅腸豆腐腸粉魷魚碗仔翅等等等等
跟住就過咗銅鑼灣新瀛宫按摩
地方比我想像中好
第一次俾人踩背同擦背
其實整個流程係
首先去 Locker 換衫
跟住只係圍住條大毛巾
去沖涼
其實好唔慣赤裸裸咁喺其他人面前行嚟行去
跟住焗咗陣桑拿
浸咗一陣大池
去咗個休息室坐咗一陣
飲咗杯茶
但係冇食嘢
跟住就去按摩
按完摩再沖涼
擦背
跟住再沖身然後就換衫走喇
湯米沖刮痧
成個背脊都紅晒
之後湯米成個人都吽晒
好慘哦
去咗大良八記食完糖水就返屋企喇
|