今日出門口返工時又係落住微微雨,最討厭就係呢啲天氣架喇,今日返到 PP3 時差啲又跣低,好彩有驚無險!今日一到九點就開始打電話訂 Sammi 演唱會飛,一路打一路打,手提電話同公司電話一齊打,一路打一路做嘢,打到十一點幾都打唔通,跟住就放棄唔打 lu,點知到十二點幾無心之下一打,竟然通咗有人聽,終於都訂到喇!
今日 Jessica 放下晝,之後兩日都係,因為佢個女要考試,Lunch 同 Ada 、Phoebe 同埋 KiKi 去咗食車仔麫,呢個組合食晏係最舒服架,因為冇假面人喺度,下晝終於都要的起心肝去做嗰個 MS Powerpoint Producer,原來都冇想像中咁難,總算做咗四份一,明天要繼續!
放工去咗高登配 Con,因為用晒喇,搞到今日返工要戴眼鏡,跟住再去埋找咭數,之後就返屋企喇!因為今個星期一冇 BS(1) 跳,原來都有兩個星期冇返屋企食飯喇,難得今日無線有全新三線劇集,同事三分親好好睇呀,關詠荷做戲真係好入屋,聽晚江欣燕出場喇,但係要返學冇得睇,片尾歌仲係關淑怡唱添,真係估唔到,之後亂世佳人個劇種就唔係咁啱我睇,但係有賣飛佛吳卓羲,佢個做型好似好傻仔咁,幾得意,宜家就睇緊寫意人生,時裝劇我鐘意,又有靚仔鄭嘉穎,好睇,三個劇集我都好想追,真係想晚晚都睇呀,一陣仲有向世界出發,我一定要睇梁詠琪嗰集呀!!!
|