湯米今日正式開始放假 今日返工又係勁多嘢做 好快就食晏喇 湯米特登過嚟同我食 lunch 如果可以日日都同湯米食晏就好喇 我哋去咗扒王之王食 湯米試個新扒又係唔好食 哈哈 湯米次次試親新嘢都唔好食架 今日有時落好大雨 天氣唔係咁好 放工就返屋企喇 因為要做功課 今晚開始向世界出發有 Gigi 呀 好嘢