好嘢 今日開始放假喇 仲有五日咁多添 但係今日都係好早起身 因為要去拜山 今年的清明節好凍 同埋今日好多人拜山 拜完山去銅鑼灣飲茶時 見到 Heidi 喎 好邪呀 跟住同湯米去咗曬燈同做尖 跳咗一個慢版 BS(1) 之後同湯米去咗 K2 攞褲 夜晚就去咗剪髮同做 Facial 今次個頭剪得好滿意呀 Bowie 問我湯米係咪我讀書時識的 哈哈 跟住我求其答啲嘢耍佢 剪完髮就去食飯 跟住就返屋企喇 湯米話今晚 Bowie 同佢傾咗好嘢添呀