呢幾日都係好早醒咗 今日都唔例外 哈哈 今日睇吓碟又瞓吓 哈哈 到五點就執嘢走喇 好唔捨得呀 唔知點解等 lift 時有想喊的感覺 但係最後當然係冇啦 呢幾日真係好舒服呢 搭 101 返屋企時 個司機開得好慢 我又好急閖 真係有一種就嚟爆缸的感覺 行緊返屋企時見到老豆媽咪 順便一齊去老人院睇阿女麻 阿女麻竟然當咗我係大佬 原來佢之前都當咗我大佬係我 好擔心