CHRIS's DIARY
我係 CHRIS 呀,希望大家睇左我個日記會了解多 D 我係一個點樣既人啦!!!^___^
CHRIS
暱稱: FAI
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
假期結束
TAIPEI PHOTOS
平安夜之返工篇
工作上的未知數
Farewell Dinner
文章分類
全部 (456)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 456
留言總數: 389
今日人氣: 14
累積人氣: 16301
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 2 日  星期三   晴天


忐忑不安 分類: 未分類

今朝早起身好攰呢
好似冇瞓過咁
成個人散晒
唔通我有夢遊???
今日只有我帶了飯盒
所以 Lunch 只有我一個人在公司食飯
感覺好淒涼呢 (神經病又發作,哈哈)
放工和湯米食咗啲嘢
我就返學
而湯米就去咗做尖
湯米仲買咗兩包朱古力俾我溫書時食
好嘢
返學時搭巴士冇位坐
最激氣係後面原來有架吉車
但係飛咗站
我企到好攰呀呀呀
今晩返到屋企時
見到陳慧琳寄嚟的請帖
一拆開
唔知點解有一種覺得佢哋兩個好幸福的感覺
但係我想問點解我又有餅咭
又有利是嘅???
今日收到 Flora 一個電話
問我關於李燦榮嚟 Deloitte 做 Training 啲嘢

十個奇怪呀
今晚返學都係做 Revision
因為就嚟考試喇
擔心 ing






訪客留言 (返回 CHRIS 的日誌)


joe 於 2007-05-03 03:35 PM 發表:
我想問~點解你會無利是同餅咭呢??
女家派帖係會有架喎~
除非男家派先會無架~你返工返到傻左呀~kaka
估唔到陳慧琳真係寄張帖比你咁得意~~哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]