今日朝早樓下又有人鑽牆,已經係連續兩個星期六係咁,真係 XYZ 佢呀!今日同湯米去咗曬燈,跟住去咗按摩,但係今次按完好似成身散晒咁,好攰!夜晚就約咗 Trevor 食飯,同埋攞禮券,我哋約咗喺尖咀等,一如以往,都係要我等,Trevor 又話係張八達通咭壞咗,行咗一陣,我哋就搭車去旺角,又喺行咗一陣,去咗買啲嘢,跟住就去食飯,今餐 Trevor 請,多謝晒,之後我哋又去咗滿記食甜品,好飽,今日我哋兩個都話對方肥咗,我哋好似兩個低 B 仔咁喺街度行,唔知係咪我哋講嘢大聲,有時啲人行行吓寧番轉頭望住我哋,超尷尬!
|