好多嘢做呀
點先捱到 Judy 放完產假返嚟呀
今日 Edith 話想我呢個 Weekend 返工幫手做嘢
跟住我話今個星期五同下個星期一我都會放假
因為我要考試
我好決絕咁拒絕咗佢
唔係我唔想幫佢
而係真係幫唔到
有時真係好忟
點解佢有呢個諗法時唔同我商量先呢
我唔係隨時 Standby 俾你用架嘛
跟住佢仲好似想話我做咩要放假咁
痴線
費事理佢
今晚同湯米去咗做尖
又喺 Ceci 代 BS(1)
本來都唔想跳
但係最後都跳咗
因為唔跳又好似好無聊咁
今晚仲第一次試跳 NB Class
幾好玩
今晚 Ceci 教的 BS(1) 易跟好多
好好玩
原來連續跳兩堂真係好攰架
|