今日對腳好攰
對手又軟晒
都係因為尋日連跳兩堂 steps 之故
今日未夠八點就返到公司喇
因為今日 PQS 又有 Training
但係今日比上次好
好有秩序
今日啲同事話我好開心咁
佢哋話係因為我聽日開始放假
所以心情特別好
但係我自己又唔覺呀
今晚返到屋企
收到 Sammi 啲飛喇
要坐到第十九行
今日放工時一路行
一路諗有冇做漏嘢
有冇嘢未交帶好
又諗有冇嘢唔記得拎呢
好擔心呀
星期一考試喇
好驚溫唔晒書呀
宜家又好眼瞓
唔想溫
聽日一定要俾心機溫書喇
要加油呀傻一仔仔
唔可以衰俾人睇架
|