六月四日,星期一,天晴 今日返工冇乜特別嘢 又好似冇之前咁忙喇 放工去咗剪髮 冇乜人 幾好 本來想做 Facial 但係 Bowie 個 Booking Full 晒 唯有下次啦 今晚執咗啲唔要嘅褲 諗住遲啲仲執埋啲衫 拎去救世軍 今晚仲好乖咁執番整齊啲 Notes 下個目標係執電腦枱