今朝要去銅鑼灣 FTMS 因為有個 course 開班 今朝七點三出門口 出門口時有少少雨 但係一上咗巴士就勁大雨 好彩落車時又停咗雨 今日湯米要去做陪審團 但係最後因為抽唔中 所以又唔使做而要返公司嘢喇 今日係傻一同湯米拍拖 第二十三個月的日子 放工我哋去咗尖沙咀一壽司食嘢 好好味呀 傻一送咗一個無印百寶盒俾湯米 仲有一個裝八達通的套 傻一同湯米一人一個 湯米送咗兩件衫俾傻一 好靚架 食完飯我哋去咗百利行咗一陣就走喇 搭 973 ^_^