CHRIS's DIARY
我係 CHRIS 呀,希望大家睇左我個日記會了解多 D 我係一個點樣既人啦!!!^___^
CHRIS
暱稱: FAI
性別: 男
國家: 香港
« September 2024 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
假期結束
TAIPEI PHOTOS
平安夜之返工篇
工作上的未知數
Farewell Dinner
文章分類
全部 (456)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 456
留言總數: 389
今日人氣: 3
累積人氣: 16310
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 9 日  星期六   雨天


BBQ Gathering 分類: 未分類

今日約咗 IVE Year 3 啲同學
去小欖燒嘢食
FannyCeciPasuMayYuki 同埋阿明
今日唔係太熱
個天又陰陰哋
間唔中仲有啲風添
呢個燒烤場都幾多嘢食架
同埋環境都好舒服
七十蚊一個人
送一支水同一罐汽水
都幾抵吖
呢班朋友大部份都係做 logistics
Fanny
仲係做緊
Yusen
由畢業到宜家都五年喇

Ceci
轉咗去 UPS
好似冇以前咁忙
唔怪得啲皮膚好咗啦
阿明仲喺 Exel
個樣仲係咁細路
冇變過
May
都仲做緊 DHL
佢話做嘢好忙
但係仲肥咗
其實阿 May 同阿明都算係同事
因為 DHL Exel 合併咗
但係佢哋一個返赤臘角
一個返長沙灣
冇見 Yuki 咁耐
佢都係吽吓吽吓咁
Pasu
個人好似隨和咗
冇以前咁多怨氣
其實我哋畢業後見少咗好多好多
但係一年都會出嚟聚會一兩次
其實同佢哋仲可以 Keep 住聯絡
真係要好好珍惜

燒完嘢食我哋一齊搭亡命小巴
去荃灣食埋糖水先返屋企






訪客留言 (返回 CHRIS 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]