今日返工超多嘢做 Shanice 下晝仲俾咗啲 Urgent 嘢我做 OT 到九點半先做完 好耐都未試過喇 超攰 其實諗番以前喺 law firm 度做時 都試過 OT 到十二點幾架 但係真係好耐都未試過要 OT 咁耐 所以好唔慣
攰死