3堂ih*悶到嘔電
好彩Quiz合格‥嚇死"
英文.,悶t00`
中`默書..haha..,有溫書咖..100分XD*
IS,,心情忽然極差
老師話要分類果D..
成組人都唔肯寫..搞到我發老脾-__________-"
最後原子彈寫..`
第2次分類`
佢地個個走晒去其他組幫手/玩
頂佢地唔順
我忍>口<凸
仲去睇埋果D勁核突GE野L0R唔該=[
PT"又默書..
冇溫過咁濟
不過錯左1個炸"XD
LASt`ih*
老師話我地嘈要比交叉..
其實我覺得冇乜所謂l0r..比咪比
咪成日用呢d野壓我地先得咖"
又唔係細咖啦,,
放學..紅十字會
then"落到去地下見到miSs w0Ng"
去左禮堂ge後台練朗誦`
haha..我發覺果2個中四師姐幾得意xD
MisS w0nG話星期2要去觀摩-0-"
而家就咁對住3個人練都驚..到時點算=="
練完..落到去見到YOYO..唔見左本手冊w0r"
最後搵番..but..我都發覺自己唔見左-_-"
我同佢地講啦..spring搵過我書包..yoyo都搵話都話冇..
跟住見到suey佢地啦..
我話唔見左本手冊佢竟然唔信我l0r'哼`
唔信我?!哼`..番屋企`
原來金日趕住落街放左係鞋櫃上面..拎少左本xD
嚇餐死
---------------------------------------------------------
畫左xo+kuromi+小丸子xD
勁可愛的唷`>333333<
訓呀-0-i love u ah*=]
討厭朋友之間不能互相信任*
討厭壞人*
發現盧幹庭都不太適合我`
我愛lkk
|