勁唔穩定l0r金日d心情..,
起身冇乜心情..去左去睇電視
之後洗頭落街帶細佬番補習`
跟住去剪頭髮=]
剪完勁短lor`輕左勁多個頭
mami買左個夾比我lor=]thz*
之後去左買野
心情好番好多`>v<
跟住食飯..
番房玩電腦啦`
玩玩下話要番紅十字會..又down番..
之後見到ar茵add我又好番少少,,
見到佢icon張相..
又down番..勁想喊..流左2滴眼神咁lor../^\
見到佢唔再用我同佢d相..佢有新fd啦`
仲好開心tim*弓起晒
我都唔知點解我會妒忌咖..我都唔想咖/。\"
雖然紫紫係最就得我..氹到我開心`
但係我都係覺得你重要d l0r...
我未見過你笑得咁開心咖..
算啦..預左咖啦.,
但係我真係好驚你慢慢唔記得我l0r`
........
-------------------------------------------------------*
怕你逐漸遺忘我,,
我妒忌
只因我當你是朋友
|