fail左啦-0-
冇野好講...
kingson你開心啦..笑笑笑..下次你肥左我實
笑死你呀!
衰人`
番到學校你唱左出去就死比我睇.\ /.
見到車車`原來佢都係紅十字會的..haha
唉..遲d要補考
煩"
ih project聽日交
唔知會唔會比人鬧=[
我冇做過野ah=廿=""
好驚= =...
愈黎愈唔想番紅十字會/333\..
參加果陣可能係一時興起都唔定..
哈哈哈`
功課..你殺左我啦!!-v-
我唔想做人啦...=333='
功課日日多 考試日日近,
琪琪想去死 有誰能助我?
kai左-333-"
好唔開心哇/333333\"
________________________________*
媽媽說過`
我是個愛哭的娃娃?!
由小至今
從沒有變
|