憎死做project!!!
金日ih..要交project啦
咁我上次星期6冇去到..咪問下佢地仲有咩比我做囉
佢地話做晒wor..
其實我又唔係唔想做野 我又唔係懶而唔做
咁你星期5先約我星期6出黎..咁我一早應成左人番去幫手咖嘛
算啦..唔理你地覺得點..總之我唔係唔在乎!!
我都有做野,,我有搵資料..有做結論
係你地唔理姐..講到我好似一d野都冇做咁..過份
DT比人扣左2分..抵死啦~
冇做呀MA!
其實我都唔係冇做..我PRINT左好多好多次都整唔到咁大姐MA..
都廢事同老師解釋`
星期4 數學小測`勁D0WN
普通話遲D又默書..頂`
咁多野做點溫呀..
電腦PROJECT做到而家..
未做完..唉
知道左某D人GE野..唔開心..
大家愈熟愈衰..
知道GE愈多..唔開心愈多
齊齊呀..你主動D啦..
當我救你啦..
我同YOYO係咁做都係想做到最好姐個PROJECT
唔通你唔想咩?!
我都唔知點話你好啦..
而家3個人做=2個人做..
你出句聲唔好成日睇住我地做野而自己又唔知做咩好咁啦!
唔止你睇住我地做辛苦..我地做GE仲辛苦
主動D..出句聲唔洗死咖..我地又唔會唔比野你做..
我唔開心 又有邊個知?
我而家好難先做到"開心"
你估日日開心..日日笑好易做到咩..?
真係冇壓力?!自欺欺人..
------------------------*
中意笑,中意跳?!
可惜而家冇力再笑..
冇力去跳`
中1唔辛苦..邊個話咖?!假咖!
|