}
×╳{孤單}``真的..不可怕??...*
♣}}-`突然之間___,,很喜歡你恨我']]×
2006 年 12 月 4 日  星期一   晴天


-唉 分類: 未分類

憎死做project!!!

金日ih..要交project啦

咁我上次星期6冇去到..咪問下佢地仲有咩比我做囉

佢地話做晒wor..

其實我又唔係唔想做野 我又唔係懶而唔做

咁你星期5先約我星期6出黎..咁我一早應成左人番去幫手咖嘛

算啦..唔理你地覺得點..總之我唔係唔在乎!!

我都有做野,,我有搵資料..有做結論

係你地唔理姐..講到我好似一d野都冇做咁..過份

DT比人扣左2分..抵死啦~

冇做呀MA!

其實我都唔係冇做..我PRINT左好多好多次都整唔到咁大姐MA..

都廢事同老師解釋`

星期4 數學小測`勁D0WN

普通話遲D又默書..頂`

咁多野做點溫呀..

電腦PROJECT做到而家..

未做完..唉

知道左某D人GE野..唔開心..

大家愈熟愈衰..

知道GE愈多..唔開心愈多

齊齊呀..你主動D啦..

當我救你啦..

我同YOYO係咁做都係想做到最好姐個PROJECT

唔通你唔想咩?!

我都唔知點話你好啦..

而家3個人做=2個人做..

你出句聲唔好成日睇住我地做野而自己又唔知做咩好咁啦!

唔止你睇住我地做辛苦..我地做GE仲辛苦

主動D..出句聲唔洗死咖..我地又唔會唔比野你做..

我唔開心 又有邊個知?

我而家好難先做到"開心"

你估日日開心..日日笑好易做到咩..?

真係冇壓力?!自欺欺人..

------------------------*

中意笑,中意跳?!

可惜而家冇力再笑..

冇力去跳`

中1唔辛苦..邊個話咖?!假咖!




訪客留言 (返回 CHRISTAB612 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





CHRISTAB612
暱稱: k I `
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-28
2007-04-05
2007-04-04
2007-04-02
2007-03-29
文章分類
全部 (129)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 129
留言總數: 35
今日人氣: 50
累積人氣: 2817
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed