好掛住ah峰"=[..
>口<好耐冇見你na,,
------------------
1.2..c-色彩..岩晒咁制xD
is`悶x100
m`突測..肥晒=]
睇黎個test都唔好得幾多
mu`考笛..驚到隻手震晒..吹得唔好=[..
下堂考唱歌..真係死得人多嚕t0t
lunch`-我唔明點解囉..跟本唔關我同yoyo事
e-`老師拍野..好搞笑-v-"
放學落左去點簿..煩>~<
5點走左人`
番屋企途中聽到d野..`好唔舒服
原來識人真係要戴眼`*
唔明x100
唔中意我..我可以改=]
但係原來改左都冇用`
一樣=討厭..
我真係好努力改緊自己`
冇以前成日啤住人..
成日爆粗-3-"
唔中意人就唔理人<..好難咖t_t
小小唔中意就發脾氣..
好難..真係好難,,
由細到大ge性格..
好難改變..
-----------------"
憎自己`
原來自己那麼討厭
講一套 做一套
五時花 六時變
令人憎 討人厭
不再得到別人歡心
=kiki`?!
T^T
不懂再笑..不敢去笑
{我真係做到..?!唔再笑}
|