金日..冇喊LU"
可能接受到NA..始終都係事實..
祝MISS WONG同MR NG生活得開開心心!=]
{KIKI LOVE YOU AR>3<"}
------
金日又係訓到11點幾..
THEN玩左陣電腦就落左街食野..
心情好番D..識番笑NA..不過都唔係大笑..只係
微笑"
跟住又係番屋企玩電腦
跟住去食晚飯"
去左明皇食拉麵&壽C'飽到嘔死了"
買左隻XO公仔..好細好細的XD
-"-............................................
睇一公升眼淚"
以前GE我一定喊..而家GE我唔識喊..=[
面部肌肉緊晒
唔識郁=^="
好中意2隻XO呀^^"嘻
MERRY CHRISTAMS!
-------
何解放下名利 犧牲都願意?
|